27.01.10. Onsdag!

Klockan är ju faktiskt över 00.00 så alltså är det en ny dag o min kära Jessica fyller 19 år idag.. Grattis hjärtat!
Idag/igår händer inte så jätte mycket. Va ute med R.K. o lekte lite med hans bil, Vi va en runda hem till Nea också o hälsade på. De va rätt roligt, Sen väl vi va på väg mot A-torp, får jag sms av Nea som ville att vi skulle komma o hämta henne så hon kundefölja med till A-torp så det blev till att köra tillbaka till Kävlinge, hämta upp henne, in på statoil så hon kunde köpa cigg o R.K. kunde köpa cola. Sen lämnade vi henne hos Anna, sen ahr vi varit ute o kört. vi såg blå ljus på moter vägen så vi tog en landsväg så vi kunde se vad de va, Själv klart e de ngn klant som har kört av motorvägen o hamnat flera meter in på ett fält. Lyckat!!, Bilen hade voltat o polisen va där. Vi stod o va helt spända o tänkte om de va ngn person i bilen, men fömodligen hade dem redan kommit ut. Efter det så körde vi till A-torp, sen ut på motorvägen så vi kunde kolla lite närmre på den voltade bilen o körde mot milan/ Glumslöv. Sen körde vi tillbaka till Landskrona så lämnade han mig här hemma. Så nu sitter jag o ätr Ballerina Kex o blir snart galen för jag behöver verkligen gå på toa (A). Men jag har inget mer o skriva nu .

Ha de bra <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback