29.01.10. Fredag!

Idag blir det fest i Örja, Lilla Jessica ska ha 19 års fest idag, Hon fyllde 19 år i onsdags (27.01.10.).
Dagen hon fyllde år så blev det snöstorm, men de va mest under dagen, hot kvällen va det rätt lugnt.
I och med att Jessica fyllde år o även om det va onsdag så stack vi till vårt favorit ställe...TYCHO! =P. Vi sa till Patrik att hon fyllde år så han gav mig o Jessica vars en shot o frågade sen om vi ville ha ngt mer. Vi kände för drinkar, trodde inte vi skulle få men i och med att Patrik vet att jag går barteknik i skolan så tyckte han att jag skulle komma in o blanda vars en till mig o Jessica. Jag in bakom baren o först gjorde jag en 4.a med Captain Morgan o Cola, sen någon vodka mango med sprite o lite sourz, om de va svartvinbär eller ngt, men de blev väldigt gott =). Sen fick jag stå bakom baren hela kvällen o vara en extra hand. Inte för att där va mycket folk men de va väldigt roligt i alla fall =). 

Senare kom R.K. o hämtade mig o Jessica på Tycho så skulle vi köra Jessica till Häljarp. Efter det körde jag o R.K. runt o lekte lite.. Jag satte mig i hans knä så fick han gasa, koppla o bromsa men jag styrde, Så roligt nog såå fick jag drifta. De va riktigt roligt, det är en annan sak när man sitter bakom ratten, men i passagerar sättet kan det kännas väldigt snurrigt. Men de va roligt roligt i alla fall =D. Snacka om att jag äger på att styra o drifta. Jag är bara sååå bäst!! XD. 

Men nu ska jag stänga av datorn, vi ska blanda drinkar på bartekniken ;P. 

Ha de bra..    <3  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0