03.03.10. Onsdag!

Sitter i skolan o tråkar. Brukar bli lite sen till skolan, men idag kom jag någorlunda i tid men självklart så har jag ingen lektion så man börjar inte förrens 10. Hade inte fått ngn information om det heller.. Men vad ska jag göra. Känns inte lönt att sticka hem heller, Så jag får sitta här tills klockan 10 o komma på ngt roligt o göra.. 

Idag ska jag i alla fall till Malmö o kolla bio med min syster, Lasse, Micke o Lena. Så de blir syskonen Tagesson o syskonen Johansson ;P. Vi ska kolla på "Alice i Underlandet" i 3D Inne på Entré.
Det ska bli riktigt kul får väl säga hur filmen va sen när jag kommer hem igen efter Malmö.

Annars idag fyller Victor o Emil år. Grattis på er =D.

Men nu ska jag komma på ngt o göra.

Ha de bra <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback