20.03.10. Lördag!

Alice i underlandet va faktiskt väldigt bra Tänkte börja med det. Den e värd att se verkligen o speciellt i 3D...

Har inte varit aktiv på ett bra tag nu dåligt av mig =/. De blir så när det kommer upp saker att göra hela tiden. Men de har inte hänt så jätte mkt i alla fall..

Idag va jag inne på tradera o budade på löshår i giss vad. Jag fick det ;P.. hahaha De e nice .

Igår va jag o Jessica på en hemma fest, o nickan fick en dejt till balen. mega ;P. hahaha
De va rätt roligt på de festen sen ville Jessica tvunget till Tycho vilket inte alls var lika roligt. Vet inte vrf men de har börjat bli välditg tråkigt nu på Tycho. Händer inte så mkt.  

Har även fått hem photoshop cs4 påmin dator igen. vilket jag är väldigt glad över. så har lekt lite med det nu o fick en film med om tips o.s.v. Så ska kolla igenom hela den också ngn dag.

Sen är det ju Lördag o jag sitter hemma :O, nej det får vi ta o ändra på tycker jag, kanske inte idag men kan inte sitta hemma såhär på en lördag kväll.
Jaja, ngn gång får man väl vila. I och för sig de e söndagen till Men Imorgon ska jag vara med Micha =D

Men har inte så mkt mer att skriva. Får ta det en annan dag ska snart hem till pappa också så. =P  

Ha de bra <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback