02.01.2012. Måndag!

Gott nytt år folket. Hoppas alla har haft en riktigt bra nyår för det har jag. Det blev en tre rätters middag hos en kompis några lekar och självklart lite smällande med raketerna. Vi har haft det riktigt trevligt och man har även träffat nytt folk. Nu ska vi börja med nya tag och ha ett riktigt härligt år. Då har det nya året börjat, det året då det sägs att jorden ska gå under den 12.12.2012. Ja vi får ju se om det stämmer. Själv tror jag bara att det är dagen då mycket kommer att förändras. En ny tid kommer börja. Men det är ju vad jag tror, så vi får se hur det kommer att bli. Men, Men idag ska en kompis till mig flytta in i sin första lägenhet så det blir väl att hjälpa till där lite annars får vi se vad dagen har att bjuda på. Nu innan jag tänkte lägga mig ner i sängen och sova så blir det att kolla på lite film och hoppas på att man somnar snart. Dessa två senaste dagarna har man ju inte sovit så mycket. Så får försöka ta igen det lite imorgon. Just nu har jag väl inte så mycket att tillägga. Så sov gott alla och ha en mycket bra dag med leendet på läpparna. ha de gött ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0