09.01.2012. Måndag!

Fyll inte ditt liv med dagar
Fyll dina dagar med liv!


Ny vecka och nya tag.
Jag är duktig, har inte köpt ett packet ciggaretter på lite mer än en vecka.
Blev dock någon liten cigg under helgen men de vara bada till ölen annars har jag hållt mig väck :).
Har inte tänkt så mycket på det heller :P.

Annars i Lördags va jag iväg och blev fotograferad av en tjejkompis pappa, det blev många bra bilder :).
Men får ta en dag med min tjejkompis också tycker jag så vi kan ta lite bilder. Vi har varit i hennes pappas studio två gånger innan och hade riktigt roligt. Men det är ju många år sedan :).

I söndags(igår) va jag på Väla med min mamma och min syster.
Så hitta vi ett par byxor som mamma sa att jag skulle prova, så gjorde jag det och visst dom satt mycket bra. Sen hitta vi ett par andra som satt som en smäck. Mamma tappa hakan och sa att jag skulle ta av dom för hon ville gå fram och betala för dom. Jag får själv inte shoppa något, men mamma ville att jag skulle ha dom så jag tackar min mamma riktigt mycket för byxorna, nu längtar jag till jag kan använda dom för det är ju inte bara ett par Jeans ;P.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0