06.03.2012 Tisdag!

Helgen va helt underbar, det va riktigt trevligt, god mat och härligt sällskap. Har riktigt härliga vänner, det blir alltid lika roligt, det finns inte någon gång då vi har haft tråkigt tillsammans! :D
Bloggen har blivit mycket bättre nu tack vare underbara Karin :). Tack så mycket hjärtat :D <3.



Dagen har varit bra idag på jobb, vi hade jätte mycket att göra för vi fick vår nya inredning idag så det va riktigt mycket att packa upp och det har blivit många svarta händer.
Jag trodde ju inte att inredningen skulle komma idag, trodde den skulle komma imorgon och så smart som jag är så hade jag en vit tröja på mig, Men det va ingen fara den blev lite små skitig.
Imorgon blir det väl lite mer som ska packas upp kan jag tänka mig.
Nu kallar sängen så får väl krypa ner och mysa in mig och starta någon film :).
Ha det bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0