11.04.2012 Onsdag!

Jobbigt läge idag, precis när man kommer till tåget för att vilja hoppa på det så går inte dörrarna att öppna sen åker tåget bara i väg.
Rätt iriterande, menså kan det vara ibland lär ju bara vara 5 min försenad så det är ju inte så farligt.
Idag kommer även chefen tillbaka efter 2 veckor i Thailand, hoppas hon har haft det bra där.
Helgen blev lyckad (vi åkte ju till Karin i Lördags). Hampus kom och hämtade mig Kerstrin och Fredde utanför Fredde, sen körde vi vidare till Hasslöv hem till Karin. Solen sken och det va riktigt härligt, lite blåsigt dock men väl man kom hem till Karin och ställde sig på hennes trappa så va det vind stilla och det va riktigt härligt att bara sitta där ute.
Kvällen blev också lyckad, god mat och god efterrätt. Det blev även en låt skreven av Victor, men körade av mig och Fredde, Karin blev riktigt glad och började nog gråta lite också :).
Hennes 14 åriga kusin hängde med oss resten av kvällen, vi hade trevligt men sen vad han snackade om va en helt annan sak, det är sådan man inte vill att en 14 åring ska veta men tänker man tillbaka så visste man nog precis lika mycket själv.
Sen skulle alla lägga sig och då va det jag, Victor, Karin och Hampus kvar, så vi spelade lite skibo, sen gick Karin också upp till sängen men vi andra tre fortsatte med att spela lite UNO, Hampus vann första rundan vilket tog 2 min kanske, han bara la kort på kort. Så snabbt brukar det inte gå när man spelar UNO. Dem andra gångerna vann jag ;P. Efter det blev det sängen Victor gick in till Karin och jag och Hampus gick in till Fredde.
Dagen efter blev det först rätt lungt och små njuta lite i det härliga vädret, sen blev det att spela lite XBox så Freddan(Karins kusin) vad då också med.
Vi bildade lag, Karin med Victor, Fredde med Hampus och jag med Freddan.
Vi började med att spela cod, det gick ju inte så bra för mig och Freddan men jag är inte direkt bra på cod heller,  sen spelade vi Soul Calidur, det gick väl rätt bra men där efter blev det Mortal Kombat, och det gick riktigt bra för mig och Freddan, vi vann alla runderna :).
Senare blev det en liten promenad, det blåste kallt med solen skren fortfarande.
Efter det så skulle jag , Hampus och Fredde köra hem.
Hampus släppte av hos vid mig så gick vi in och lämnade våra väskor där, sen gick vi vidare till Don Pedro och käka pizza och kebabtallrik. Freddes pappa ringde och då skulle vi till Sir Henrys för att Fredde skulle väöl hämta något, hans pappa bjöd oss på öl och cider, sen gick jag och Fredde vidare till Hemmakväll för att köpa läsk, men vi blev kvar där ett litet tag och kollade igenom filmer och spel. Det slutade med att det blev läsk och ett spel till XBox det blev ett spel som heter Alice och det är ett lite blodigt spel och lite äventyr, det är gjort efter filmen Alice i Underlandet. MAn går likadant som i cod så det gick kanske inte jätte bra för mig men jag lär väl komma in i det efter ett tag.
Freddes pappa kom sedan hem till Fredde och hade med sig godis, chips och smirnoff ice, så det blev ett glas av det och en cider, sen va det dags för mig att gå hem, Bra att man va ledig dagen efter.
Men nu är det dags för mig att stänga va datorn är snart framme i Helsingborg
kanske skriver till något sen.
Ha det bra :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0