30.03.2012 Fredag!

Jobbigt lägger, är man på väg till jobb så kommer man på det att man inte har någon mat med sig till jobb. Då ringer vi pappa som jobba i Helsingborg och frågar om han kan fixa någon mat eller ge mig någon peng till de.
Pappa säger: "kan du inte fråga mamma istället?"
Jag säger: "jag hinner inte gå inom mamma innan jag åker!"
Pappa säger: "var ska du någonstans?"
Jag säger: "jag ska med tåget till jobb!"
Pappa säger: "Jaha, är det dig jag snackar med?!"
Jag säger: " ja det är det.!?"
Pappa säger: "det är svårt att höra skillnaden på dig och din syster ibland. Men då är det klart att jag kan komma förbi och lämna en peng."

Så kan det gå när man ringer pappa på morgonen :P.

Idag är det fredag så vi får se vad denna dagen har att erbjuda. En sak vet jag att jag ska göra och det är att vara kreativ idag igen med att skriva ut bilder för att klistra in i min kalender. Det blir roligare med bilder och inte bara text :). Man minns bättre :P

Nu kommer tåget så det är dags att sluta skriva.

Ha det bra :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0