14.06.2012. Torsdag!

Då sitter man på kursen, bara imorgon och nästa vecka också sen är kursen slut.
tycker att denna kursen har gjort mig till att växa mer, trivs riktigt bra, härliga människor runt om en och alla delar vi på tips och idéer.
Idag ska vi snacka om Marknadsplan sen slutar man vid 12 som alla andra dagarna, sen blir det att träffa en gamal klasskamrat här i HBG för på Lördag är det planertat att vi ska ha en återträff med Es07. Alla kommer förutom två som inte har hört av sig så jag tog tag i den ena och ska snacka om det idag, om han nu ska komma eller inte.
senare vid 3 tiden ska jag träffa min kära Jessica och ta en fika med henne, sen blir det väl hem och lägga sig framför teven.
Nu får jag väl återgå till kursen och börja lyssna, prata och anteckan ;p.
ha de bra :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0