19.05.2012 Lördag!

Godmorgon godmorgon!.
Igår va det min sista dag på Kappahl efter 3 månaders praktik.
Som tack för att dom gav mig chansen att få jobba med dom så va jag så duktig så jag bakade cupecakes.
Dom tyckte att om va så fina så dom vågade kanppt äta dom, men dom försvann ändå rätt fort
Hade gjort 24 st och när jag skulle åka hem så va det kanske 9 st kvar så det va jätte roligt att dom uppskattade mina cupecakes :)
Igår kom även en kille till oss för att visa en aqua renare eller vad man ska kalla det, som man kunde använda till att damsuga, ha som ac och som luft renare. en bra grej tycker jag, så vi får se om det blir att köpa en senare någon gång :)
Efter det så skulle pappa ut och nattvandra, själv lade jag mig i soffan och kollade en film med chips och cola, slutade med att jag somnade en liten stund och tänkte att pappa skulle väcka mig när han kom hem efter att ha nattvandrat, men nej det gjorde han inte så det blev att jag vakande där alldeles nyss :p
Inte ofta det händer, men jag sov riktigt gott iallafall :).

Ikväll blir det annars att få träffa min kära Nea, sen ska vi till dagstorp och kolla live band o.s.v. Det kommer säkert att bli jätte trevligt, hoppas det iallafall :P
Men det blir ju va man gör det till ;)

Nu får det blir att starta en film och ta det lugnt ett tag sen får jag nog se till att få undan lite på mitt rum, sen vid 5 tiden kommer även Josefine Svensson hit för att öva en sista gång med en frisyr som hon ska visa upp på Söndag i malmö.
Josse har gått en frisör linje och ska ta studenten i år.
Jag tycker synd om henne för att i Onsdags va det balen, Hon skulle gått dit, men sådär 2 timmar innan hon skulle åka så låg hon på toan och kräkte, Så det blev tyvärr ingen bal för henne :(
Men iallafall hon har en uppvisning på söndag, Då hon ska visa upp det hon lärt sig. Hon har bett mig att vara hennes hårmodell vilket jag tycker är jätte trevligt :)

Nej, nu ska jag dra mig till soffan,
Ha det bra :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0