01.06.2012 Fredag!

Godmorgon mina vänner :).
Det va ett litet tag sedan som jag skrev.
Vi skulle ju till dagstorp sist jag skrev, och det va riktigt roligt där, Dansade bugg hela kvällen med en som heter Kim, vilket har fortsatt med att vi har börjat träffas, vi ha hörs via sms varje dag och sen har vi träffats jätte mycket, så idag ska jag hem till Kim, och vara där till Söndag, det ska bli så roligt. Idag ska vi spela XBox så vi får se vem som vinner, om han vinner så skulle han få bära in mig i duschen med kläderna på och duscha mig kallt men om jag vinner så vet jag inte riktigt vad han ska få för straff :P, men jag har hela dagne på mig att komma på något :P.
Imorgon ska nåfra av våra vänner kommer hem till han så ska vi umgås och fixa någon mat, tanken va först att vi skulle grilla, men enligt väderprognosen så ska det regna så vi får se vad det blir istället :). Men det ska ändå bli trevligt :)

Just nu sitter jag på bussen påväg till hbg, har ju börjat en kurs nu om hur man starta eget företag, det är faktiskt rätt roligt, alla är så trevliga mot en och vi alla delar med sig av olika ideer, detta är sista dagen på den förrsta veckan sen är det ytterligare 3 veckor till. Hoppas dom kommer godkänna min ide :P. Det gäller att jobba hårt på den och göra så bra ifrån sig som möjligt :).
Vi får hålla tummarna :D.

Nu är det dags att stänga va datorn där är inte så mycket batteri kvar så får ladda den sen och kanske skriva något mer men det ser vi då :).
Ha det bra :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0