09.05.2012 Onsdag!

Näst sista veckan på Kappahl nu, sen den 28 maj börjar "starta eget företag" kursen den är på 4 veckor, så vi hoppas att det blir något bra utav det sen till framtiden :).

Idag fyller Peter år, tanken är att vi ska grilla men vi fr se hur det går med det med tankte på att det regnar. Åtminstone så gör de det i ödåkra/HBG vi får se om regnet kommer till Landskrona eller om det har passerat, hoppas det har passerat :P.
Mamma ska iallafall hämta mig på stationen i Landskrona sen ska vi in om pappa så jag kan byta lite kläder :).

Annars idag på jobb så har det varit lagom mycket att göra och mot slutet av dagen fanns det inte så mycket. Träffade iallafall Theres och Sofia Wählby idag på väl, dom satt med mig när jag åt på Mc: Donalds, sen träffades vi igen till min sista rast för dagen, det va trevligt att få träffa dom och umgås med dom lite, det händer ju inte så ofta.

Vet inte riktigt vad mer jag kan tillägga så får väl åter gå till den tråkiga buss resan till knutan för att sen ta tåget vidare till Landskrona.

Ha det bra :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0